Under Armour leginsy treningowe męskie legginsy Rush ColdGear ocieplane
Opis
Under Armour leginsy treningowe męskie legginsy Rush HG ColdGear ocieplane
Parametry:
- Gdy Twoje ciało emituje energię, tkanina zawierająca minerały absorbuje i odbija ją z powrotem, poprawiając wytrzymałość
- Niezwykle miękka tkanina ColdGear® świetnie oddycha i jest elastyczna. Zapewnia doskonałą mobilność, dając maksymalny komfort cieplny
- Technologia antyodorowa zapobiega rozwojowi drobnoustrojów powodujących nieprzyjemne zapachy
- Panele z siateczki ColdGear® zapewniają oddychalność tam, gdzie jej potrzebujesz, bez poświęcania utraty ciepła
- Strategiczne rozmieszczenie szwów w celu wyeliminowania punktów ucisku i otarć
- Lepsze dopasowane wokół stopy dla wyższego komfortu
- Kieszeń Strength Pocket™ dla łatwego przechowywania
- Długość wewnętrzna nogawki: 72cm
- Powered by Celliant
- Część zewnętrzna: 84% Poliester/16% Elastan
- Siateczka: 82% Poliester/18% Elastan
- model: 1366060-001
- kolor: czarny
Odzież o kroju COMPRESSION ściśle przylega do ciała, zapewniając uczucie drugiej skóry. Idealnie dopasowuje się do anatomicznej budowy sylwetki, pozwalając na maksymalną koncentrację podczas intensywnego treningu.
Technologie:
UA RUSH jest linią treningową stworzoną z innowacyjnych materiałów wzbogaconych o minerały, które odbijają energię cieplną i zamieniają je w energię podczerwoną, która podnosi efektywność treningu.
UA COLDGEAR to dwuwarstwowa tkanina pochłaniająca wilgoć i regulująca temperaturę ciała. Utrzymuje ciepło w niskich temperaturach przy zachowaniu niskiej wagi produktu.
Wymiary:
- Rozmiar S: obwód w pasie: 71,1-73,7cm, obwód bioder: 86-90cm
- Rozmiar M: obwód w pasie: 76,2-81,3cm, obwód bioder: 94-98cm
- Rozmiar L: obwód w pasie: 86,4-91,4cm, obwód bioder: 102-107cm
- Rozmiar XL: obwód w pasie: 96,5-101,6cm, obwód bioder: 112-117cm
- Rozmiar XXL: obwód w pasie: 106,7-111,8cm, obwód bioder: 122-127cm
- Rozmiar 3XL: obwód w pasie: 111,8-116,8cm, obwód bioder: 132-137
+/- 1cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.